niedziela, 4 marca 2012

Wiosna...???

Pomału, pomalutku... już za rogiem czai się wiosna! Śniegi deszcz i słońce stopiły, wiatr osusza roztopy.
Wczoraj w ogródku przy bloku widziałam ogromne stado biedronek:)! Co prawda w mojej wiosce wiosny jeszcze za bardzo nie widać, ale ja już się szykuję, nogami przebieram! :)Na razie pojadę tylko na obchód, zobaczę jak moje rośliny po zimie się mają. A za miesiąc święta już będą i pojadę sezon zacząć. Okna pootwieram, słońce wpuszczę do kątów moich ukochanych, przegonię pająki, odświeżę... I już zostanę !
A na razie trochę wiosny przyniosłam do domu blokowego.



Ciekawa jestem jak moje hortensje przetrwały mrozy? Uwielbiam te kwiaty! Zakupiłam jedną jeszcze do towarzystwa . Mam nadzieję, że wytrzyma w doniczce do kwietnia. Potem wysadzę ją do ziemi.


Kaczor siedzi sobie w rzeżuszce ;) Ta jest do jedzenia na kanapeczki:) Na wiosnę zaczynamy uzupełniać witaminki:).

Pozdrawiam wiosennie ! S.

5 komentarzy:

  1. Sunnivo, jeszcze u nas trochę daleko do wiosny, ale wiewiórka już obudziła się, przyszła wczoraj do karmnika, śliczna, szara, z pędzelkami na uszach; znaczy, że zwierzyna też już się budzi; ale potężny dziób ma kaczorek i ciekawie łypie na świat spod kapelutka, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochasz książki i hortensje, tak jak ja.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie u Ciebie, a fotka na pierwszej stronie bloga z płotkiem i różowymi kosmosami mnie urzekła.
    Pozdrawiam z domu pod brzozą
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Kasiu za odwiedziny! Cieszę się, że moje kosmosy Cię urzekły;) Ja uwielbiam te kwiaty! Lecę do Ciebie w odwiedziny:)Pozdrawiam !S.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gaju! Uwielbiam czytać... zawsze muszę mieć coś na półce w razie czego:) Bez słowa drukowanego nie da się żyć...A hortensje ... są bajkowe, szczególnie niebieskie. Na Kaszubach w mojej małej ojczyźnie rosną jak szalone! próbuję e u siebie na wiosce wyhodować! Pozdrawiam ! S.

    OdpowiedzUsuń