piątek, 14 października 2011

Różowe tabletki na uspokojenie.....

I.... niestety . Coraz zimniej,dni krótkie. Noce długie.Chłodem ciągnie..Brrr...Lecz w chałupinie mojej ciepełko :) Weekend spędzony z połówką moją:) Rozmowny, pracowity. Opieńki upolowane w ilościach wielkich!!! Obejście nasze po awarii kosiarki po prawie dwóch miesiącach wreszcie wykoszone. Połowa moja cały dzień szalała i kosiła i strzygła;) Ja z mamą opieńki wciskałam w słoje.Oj będzie grzybków na zimę. Tulipany i krokusy posadzone!!! Uffff...
U nas już przymrozki zapowiadają :( Ciężko będzie zamknąć chałupinkę na zimę...  Drzwi zatrzasnąć, okna otulić, czarami zakląć by stała do wiosny. I tylko dni skreślać w kalendarzu, i czekać pani wiosny. I zdjęcia oglądać i z pamięci obrazy wyłuskiwać dni ciepłych, spokojnych. Jak  moją tabletkę na uspokojenie ze sobą do miasta zabrać???  Jak???


Dynie pięknie obrodziły w tym roku!



Opienieczki moje ulubione :) Pycha!


Astry, cynie kwitną jak szalone. Na razie żadne mrozki im nie straszne.
 Domy, mój i rodziców toną w kwiatach. I jeszcze starcza na ozdobę ogrodów !


 Lawenda moja zapach rozsiewa w chatce mojej.


Moje domostwo będzie spało ,odpoczywało do wiosny. Niestety nie mam ogrzewania :( i tak być musi. Lecz obok domeczek rodziców stoi,a w nim mój pokój i kominek wesoły :),wiec jeszcze, jeszcze zima mi nie straszna. Jeszcze dni kilka podarowanych.
Pozdrawiam ciepło. S.


4 komentarze:

  1. Piękne opieńkowe zbiory, widze, że bardzo dobrze przygotowujesz swoje domostwo na zimę, nic się nie martw, otulone Twoją troską zaśnie na zimę, by wiosną przywiotać CIę śpiewem ptaków. A tabletki na uspokojenie zabierzesz w sercu i w tych słoiczkach zamknięte. U mnie dzisiejszej nocy wszyściusieńkie kwiaty, które pięknie jeszcze kwitły niestety poległy w objęciach mrozu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Sunnivo, pod powiekami zaniesiesz obraz swojej wsi do miasta, bedziesz wspominać w zimowe wieczory, oglądać zdjęcia i kosztować to, co schowałaś do słoików. Ja dziś kiszę kapustę na domowy użytek, pachnie nią w całym domu, pewnie niezbyt pięknie, ale potem będzie jak znalazł, serdecznie pozdrawiam, pa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę opieniek. Uwielbiam je! A w tym roku u mnie grzybów jak na lekarstwo ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Kasiu! Ja też uwielbiam opieńki!U mnie co roku urodzaj opieńkowy;)

    OdpowiedzUsuń