niedziela, 19 czerwca 2011

Cudza wioska, moja wioska... i podróz do mojej małej ojczyzny!

Ostatnimi czasy ... czasu brak ;) Ciągła wyjazdy, rozjazdy... Znak ,że lato, że wakacje na nosie:) Tydzień temu odwiedziłam cudzą wioskę, równie uroczą jak moja. Imieniny przyjaciółki nadały taka okazję. Też tam sielsko anielsko, przyjaźnie i ciepło! Co prawda jak to ostatnimi czasy bywa, w każdy weekend pogoda naburmuszona i łzy leje. Lecz nic to :) Było miło i przyjemnie.


Dzisiaj wróciłam ze swojej wioski. Po dwutygodniowej nieobecności . Obleciałam włości, dosadziłam, popieliłam, oczy nasyciłam pięknem. Pełen relaks. To czas dla mnie i mojej rodziny. Już niedługo, już niebawem... spakuję manatki i wyniosę się na dwa miesiące na wioskę.

Wieczorem padał deszcz, lecz wioska i tak cudna jest. A w kamiennym kręgu ( poniżej)  zamieszkały aksamitki i cynie.


Chabry w tym roku obrodziły pięknie. Choć chwastem zwany , piękny jest. I begonie moje ładnie kwieciem się okryły. Nic tylko patrzeć. Nie potrzebuję tam telewizji, radia... Siedząc na tarasie mam przed oczami wszystkie programy świata ! 










A za dni parę,  wyruszę do mojej małej ojczyzny, która zawsze w moim sercu będzie. Tam się urodziłam, wychowałam i... wyjechałam. Lat temu już dzieścia, lecz zawsze tęsknię . Kiedy przychodzi lato śnię i marzę o podróży na północ. Te miejsca ukochane... tam inaczej... tam powietrze inaczej pachnie. I pojadę tam ! Odwiedzę stare kąty, przyjaciół dawno niewidzianych ! Zobaczcie jak tam  jest! 







Pięknie, prawda:))) ? Piękne słońce , pusta plaża i zimnooooo! Zdjęcia robiłam w październiku:)!

Pozdrawiam wakacyjnie! Do zobaczenia. Penie za dwa tygodnie:) S.

3 komentarze:

  1. i dzięki tobie ja znam te dwie krainy!!!!które uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sunnivo, Twoja mała ojczyzna to gdzie? mierzeja? A w Twojej wiosce pięknie, też niepotrzebny mi telewizor w chatce, na Pogórzu, wolę przyrodę. Ale masz wspaniałą perspektywę, wolne wakacje, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mario ! To nie mierzeja! To wybrzeże morza Bałtyckiego. Otwarte morze i ujście rzeki Piaśnicy do morza.Cudne miejsce...Kaszuby! :)

    OdpowiedzUsuń