niedziela, 20 marca 2011

Takie chcę !!!;)

Już było pięknie , słonecznie, śnieg zniknął... ! Hurraaaa!!! A tu wczoraj z samego rana niespodzianka ! Wstaję, oczy przecieram i nie mogę uwierzyć !!! Za oknem białoooo. Zima wróciła :( Lecz mam nadzieję, że to już ostatni raz pokazała swój pazur! Bo wiosnę czuję już nosem, okiem , uchem:) Skowronki śpiewają, wróble kłócą się jak oszalałe :)! A ja siedzę sobie i marzę ... Jak to będzie wiosną na mojej werandzie? Marzę o fotelach ,marzę o stoliku, wiklinowych, nastrojowych. Widzę już siebie na tych fotelach z książką w dłoni, kawusia pachnąca na stoliku.... Tak będę witała ranki w mojej wiosce cudów!


  
zdjęcie pochodzi ze strony allegro (ferrari18)
Bo wiecie... ja śpioch jestem straszny...;) , ale jak jestem w swoim domku w wiosce to zawsze wstaję raniutko! Wypoczęta i wyspana! Dziwy po prostu:))))

Pozdrawiam wiosennie !




  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz